מיקרוטופינג החיפוי האידיאלי לשימוש פנים וחוץ

 

מיקרוטופינג הוא חיפוי אדריכלי אשר מאפשר גיוון וחדשנות. חומר זה מאפשר הפיכה של משטחים רגילים ליצירות אמנות של ממש. במאמר זה נחקור את היתרונות השונים של החומר, נבחן היכן ניתן ליישם אותו, כיצד כדאי לתחזק את החיפוי, כיצד עושים בו שימוש ועוד.

מה היתרונות של שימוש במיקרוטופינג?

 

למיקרוטופינג ישנם מספר יתרונות נפלאים. ראשית, מדובר בחיפוי באסתטי במיוחד, אשר מסוגל ליצור מראה יוקרתי גם מהחומרים הרגילים ביותר. בין אם תעשו בו שימוש חיצוני או פנימי, חומר זה יכול ליצור מראה מושך ונעים לעין.

כמו כן, מיקרוטופינג הוא חומר גמיש ומגוון. ניתן לעשות בו שימוש על מגוון משטחים, כמו רצפות, מדרגות וקירות. כך, מדובר בפתרון עיצובי המתאים גם לפנים הבית וגם מחוץ לו.

יתרון נוסף הוא העמידות הגבוהה של המיקרוטופינג. כאשר מיישמים את החומר בצורה הנכונה, הוא יוצר שכבה חזקה ועמידה, אשר יכולה לעמוד בפני גורמי שחיקה שונים. כמו כן, חומר זה עמיד לכתמים, כימיקלים וקרני השמש, כדי להבטיח שהמראה האסתטי ישמר לאורך זמן.

שימושים במיקרוטופינג

 

ניתן להשתמש במיקרוטופינג על מגוון משטחים.

1) מיקרוטופינג לרצפה – פנים וחוץ – יישום של מיקרוטופינג על הרצפות מאפשר יצירה של גימור חלק, מודרני ועמיד, אשר מתאים גם לפנים הבית וגם לחוץ. בין אם נעשה שימוש בחומר באזורים ציבוריים או בבתים פרטיים, חומר זה יוצר מראה אלגנטי ויוקרתי בקלות רבה.

2) מיקרוטופינג למדרגות – גם מדרגות יכולות להפוך לנקודת מוקד אדריכלית בזכות המיקרוטופינג. הודות לקלילותו של החומר ניתן לשנות לגמרי את המראה היומיומי של המדרגות, תוך יצירת עמידות בפני שחיקה לאורך זמן.

3) מיקרוטופינג לקירות – כאשר מדובר על מיקרוטופינג לקירות, תגלו שחומר זה מגוון יותר ממה שחשבתם. באמצעות יישום של החומר על הקירות ניתן ליצור מוקד חדש בחלל, כדי להפוך כל אזור לנוצץ ומושך.

תחזוקה של מיקרוטופינג

 

למרבה המזל, הודות לעמידות הגבוהה של המיקרוטופינג, דרישות התחזוקה שלו אינן גבוהות. באמצעות ניקוי שגרתי בידי חומרים עדינים, המיועדים לניקוי של משטחים אלה, תוכלו לשמור על המראה היוקרתי של החיפוי בקלות רבה. מומלץ בחום להימנע משימוש בחומרי ניקוי עוצמתיים, שכן אלה עשויים להזיק ליושרה המבנית של החיפוי.

הכנת ויציקת מיקרוטופינג

 

תהליך ההכנה והיציקה של המיקרוטופינג מתחיל בהכנת המשטח ליישום החומר. ראשית, יש לוודא שהמשטח המיועד נקי וחלק לגמרי. השלב הבא של היישום הוא הנחת פריימר על פני המשטח, כדי להבטיח היצמדות עוצמתית של המיקרוטופינג למשטח. השלב הבא הוא ההנחה של המיקרוטופינג בשכבות דקות, תוך יצירה של המרקם והגימור הרצויים. לבסוף, יתבצע תהליך של איטום שכבת החומר, המאפשר עמידות יוצאת דופן לאורך זמן.

מיקרוטופינג לרצפה

מחיר ממוצע למיקרוטופינג

 

המחיר הממוצע למיקרוטופינג נע בין כ-250 ש"ח ועד כ-600 ש"ח למטר. זאת בהתאם לאיכות החיפוי, הגימור הרצוי ועוד.

Scroll to Top