רצפות קולקציית ויניל קשיח – חברת Balterio

אנו מייצרים רצפות יוצאות מהכלל עבור אנשים שמצפים ליותר, שאינם מסתפקים במה שיש ושמעוניינים להנות מערך מוסף.

אלה שרוצים שהרצפה תשקף את אישיותם ואת סגנון החיים שלהם.

הודות לקולקציית הוויניל הקשיח החדשה של Balterio, אנו שוב עומדים בציפיותכם לרצפות לא רגילות.

רצות הוויניל הקשיח שלנו משלבות חוזק עם נוחות רבה: הלוחות והאריחים שלהן חזקים, רכים שקטים ועמידים בפני מים. הן מגיעות עם העיצוב הטבעי שאנשים מצפים לראות ברצפות Balterio. איכות טהורה מחוזקת בטכנולוגיה.

עיצוב שתוכנן להתאים לאישיותכם.

Balterio משיקה לוחות ואריחים מוויניל קשיח בשתי קולקציות שונות: הכירו את Gloria ואת Viktor.

לוחות ואריחי הוויניל הקשיח הרב-שכבתיים החדשים משלבים חוזק יוצא מהכלל לצד נוחות אולטימטיבית מתחתיו.

כל שכבה נושאת עמה יתרון נוסף: חזקה, רכה וחרישית, אטרקטיבית ועתירת ביצועים.

רצפה רב שכבתית

יש רצפות ויניל קשיח שהן חזקות אך בעלות אקוסטיקה גרועה, ויש רצפות ויניל קשיח שהן רכות וחרישיות אך מאכזבות בכך שאינן עמידות בפני פגיעה, חריצה והעברת פגמים דרך השכבות.

Balterio משלבת את היתרונות משני הסוגים, וללא החסרונות, ברצפת ויניל קשיח רב שכבתית חדשה אחת: חזקה, רכב וחרישית, אטרקטיבית ועתירת ביצועים.

איכות ללא פשרות

אתם מצפים הרצפות שיחזיקו לתמיד, וזה בדיוק מה שאתם מקבלים: תמורה מעולה לכספכם, יחס המחיר-איכות הטוב ביותר ואחריות לטווח ארוך של עד 20 שנה. רצפות הוויניל הקשיח של Balterio הן בדירוג רצפות 32, המתאים לשימוש ביתי ומסחרי כללי. יש להן שכבה עליונה עמידה במיוחד – הטובה בקטגוריה שלהן – עם הגבה מפני שריטות וכתמים.

טהורה ועמידה

הוויניל הקשיח של Balterio מכיל אך ורק חומרים באיכות גבוהה. מדובר ב-PVC גולמי טהור ללא שום תוספי שעם, עץ או מלט, וללא חומרים מסוכנים: הפלסטיסייזרים (החומרים המעצבים) שמוסיפים לו הם נטולי אורתו-פתלטים. ויותר מכך, הוויניל של Balterio נטול ריח. גם האופן שבו אנו מייצרים את רצפות הוויניל הקשיח שלנו הוא בר קיימא, הודות ליוזמות האנרגית הירוקה שלנו.

 

 

רצפות הוויניל הקשיח של Balterio מתחברות בקליל.
ליבת הלוחות והאריחים היא חזקה ביותר, למרות עובייה, 5 מ״מ בלבד.

 

ידידותית לשיפוצים

למרות שרצפות ויניל קשיח הן הפתרון המושלם לכל בית, הן מתיאמות במיוחד לפרויקטים של שיפוץ. העובדה שעוביין של רצפות הוויניל הקשיח של Balterio הוא רק 5 מ״מ, אך שהן סופר-חזקות, הופכות אותן לידידותיות לשיפוצים: תוכלו להניח אותן בקלות מעל רצפה קיימת שאינה בהכרח שטוחה לגמרי (למשל, רצפת אריחים ישנה עם רובה ברוחב 5 מ״מ ובעומק 2 מ״מ לכל היותר) ועדיין ליהנות מתוצאות ארוכות טווח.

אינה מעבירה פגמים

הליבה המורכבת של רצפות הוויניל הקשיח שלנו מונעת העברת פגמים מינוריים כלפי מעלה מבסיס הרצפה: שום חספוסים, בליטות ורווחים קטנים לא יבלטו ממשטח הרצפה – עד כדי כך הן חזקות.

חריצה נמוכה

לרצפות הוויניל הקשיח של Balterio יש עמידות בפני פגיעה וכמעט אין בהן שום בעיות חריצה (והיווצרות חריצים). הליבה החזקה מגנה על הרצפה מפני שקעים שעלולים היו להשאיר עקבים חדים או רגלי רהיטים.

שטוחה לגמרי

רצפת ויניל קשיח של Balterio נשארת שטוחה לגמרי בכל הנסיבות. מבנה הסנדוויץ׳ מפיברגלאס של הליבה מונע בליטות. אם תכבדו את מרווח ההתרחבות המומלץ, הרצפה תתכווץ ותתרחב (עקב שינויי טמפרטורה) ללא שום עיוות שלה.

 

למידע נוסף, עיינו ב-Balterio.com

Scroll to Top